Úřední hodiny

V době nouzového režimu od 20.04.2020 je pro vyřizování Městský úřad Napajedla otevřen

v pondělí a ve středu v době: 7:30-12:00 hodin 
                                                12:30-17:00 hodin,

a to pouze pro vyřízení neodkladných záležitostí a po telefonické či e-mailové domluvě s příslušným pracovníkem. (Budova úřadu bude uzavřena.)

V jiných případech k vyřizování svých záležitostí přednostně využijte, prosím, datové schránky, e-mailové kontakty a telefonní spojení uvedené na webových stránkách města www.napajedla.cz

Pokladna je uzavřena. Je POZASTAVEN VÝBĚR POPLATKŮ za psy a popelnice.   
Poplatky bude možno uhradit od pondělí 4. 5. 2020 až do 30. 6. 2020 ve stanovených úředních hodinách.
Vývoz odpadových nádob od rodinných domů bude probíhat v období od 1. 5. 2020 do 30. 6. 2020 dle uhrazených a vylepených známek platných pro rok 2019.

 

Podatelna (příjem a výdej zásilek) a CZECHPOINT je otevřena pro veřejnost v pracovní dny:

Po

7.30 - 17.00

Út

7.00 - 15.00

St

7.30 - 17.00

Čt

7.00 - 15.00

7.00 - 14.30

Pokladna přijímá platby v hotovosti i kartou. Je otevřena pro veřejnost v pracovní dny:

Po

8.00 - 12.00

12.30 - 17.00

Út

8.00 - 11.00

11.30 - 13.00

St

8.00 - 12.00

12.30 - 17.00 

Čt

ZAVŘENO

 

8.00 - 11.00

11.30 - 13.00

Ostatní pracoviště jsou otevřena pro veřejnost v úřední dny a hodiny:

Po

7.30 - 12.00

12.30 - 17.00 hod.

St

7.30 - 12.00

12.30 - 17.00 hod.

Nahoru Přesunout se na začátek stránky

© 2020 Městský úřad Napajedla Prohlášení o přístupnosti Osobní údaje a GDPR
Realizace rotate Rotate